Concepte: S'utilitza per realitzar una queixa o reclamació sobre un producte o un servei que rns ha deixat insatisfets o no es correspon amb el preu acordat prèviament.
Exemple: Berska, S.A escriu a Styles, S.L, per comunicar que encara no ha rebut l'ingrés corresponent.
Exemple: Berska, S.A escriu a Styles, S.L, per comunicar que encara no ha rebut l'ingrés corresponent.
BERSKA, S.A
C/Girona, 18
Granollers 08420
Telf.: 938402088
STYLES, S.L
C/Major, 12
Granollers 08420
Telf.: 938502030
Granollers, 24 de Març del 2014
Assumpte: Carta de reclamació de pagament.
Benvolgut Client,
Ja ha vençut el termini màxim concedit per fer front als pagaments que teniu pendents amb nosaltres i pensem que, degut a algun error, encara no hem rebut l'ingrés corresponent.
Confiem que solucioneu la situació com abans millor, ja que fins ara no havíem tingut mai problemes d'aquest tipus amb la vostra empresa.
Atentament,
BERSKA, SA
No hay comentarios:
Publicar un comentario