.status-msg-wrap {visibility:hidden;display:none;}

Buscar este blog

miércoles, 7 de mayo de 2014

10. Documents Administratius: la instància.


La instància es un model bàsic de comunicació amb  l' Administració pública que, amb poques variants l, un empresari pot  utilizar per  reclamar, solicitar, denunciar o com a substitut d'algun imprès. També es útil per a entregar adjunta documentació o informació a la Administració.

Exemple:

El Sr.. Pere Soler, major  d'edat , amb DNI 28908167W, amb  domicilio en c / Mayor, 17 de Barcelona 08663 i direcciño de  de correu electrónic perasoler@gmail.com, designada com a mitjà  preferent per a les  notificacions. 

EXPOSO

1
Que vull obrir  r un negoci inmobiliari en el  c / Mayor, 17 de Barcelona. 

2
Que cumpleixo  tots els requisits solicitatsper fer-ho. 

SOL·LICITO 

Que em concedeixin la llicència municipal per a la obertura de la nova empresa immobilària.
ANEXOS 

Com a prova de l'exposat  , adjunto fotocòpia dels  següents  documents: 

1. DNI 
2. Escriptura  de la propietat  del local. 

Barcelona, ​​15 de Juny  de 2014. 

 AJUNTAMENT  DE BARCELONA

No hay comentarios:

Publicar un comentario