.status-msg-wrap {visibility:hidden;display:none;}

Buscar este blog

miércoles, 26 de marzo de 2014

21. Carta de reclamació de pagament

Concepte:   S'utilitza per realitzar una queixa o reclamació sobre un producte o un servei que rns ha deixat insatisfets o no es correspon amb el preu acordat prèviament.

Exemple:   Berska, S.A escriu a Styles, S.L, per comunicar que encara no ha rebut l'ingrés corresponent.



BERSKA, S.A
C/Girona, 18 
Granollers 08420
Telf.: 938402088
                                                         
                                                                                                  STYLES, S.L
                                                                                                     C/Major, 12
                                                                                                     Granollers 08420
                                                                                                      Telf.: 938502030


Granollers, 24 de Març del  2014
Assumpte: Carta de reclamació de pagament.

Benvolgut Client,

Ja ha vençut el termini màxim concedit per fer front als pagaments que teniu pendents amb nosaltres i pensem que, degut a algun error, encara no hem rebut l'ingrés corresponent.

Confiem que solucioneu la situació com abans millor, ja que fins ara no havíem tingut mai problemes d'aquest tipus amb la vostra empresa.

Atentament,

BERSKA, SA

No hay comentarios:

Publicar un comentario