.status-msg-wrap {visibility:hidden;display:none;}

Buscar este blog

lunes, 31 de marzo de 2014

25. Carta de presentació d'una Empresa.

Concepte:   Tota aquella persona que pretengui ocupar un càrrec o desenvolupar un treball que encara no ho tingui haurà d'anotar en el seu quadern.




Exemple:


Adela Torres Torres
c/ Pandereta, n.º 12
28055 Madrid

Sr. Alfonso Gómez
Director técnic del Banc CCP
Banca CCP Espanya
c/ autobusos 4, pis 6
28080 Madrid


3 de Abril de 2014

Estimat  Sr. Gómez:

Em poso en contacte amb vostès per oferirlis el meu curríclum amb les meves dades perosonals, professionals i altres dades d'interès per si necessita cubrir, ara o en un futur pròxim el lloc de encarregat de prèstams.

M'interessaria treballar amb el seu banc perque es tracte de una incorporació nova pero respaldada per una gran quantitat de personas i amb prespectives de creixement. M'han comunicat empleats seus  que neccesiten una persona encarregada per sobreportar els prèstecs. La meva candidatura li pot resultar d'interès perquè conec el món de les finances i se portar molt bé el tema dels prèstecs , es a dir sòc la persona apropiada   Com pot observar en el historial adjunt ja he treballat professional com a banquera especialitzada d'avals . Estic disposada a seguir aprenent i puc aportar noves idees i frescura  a l'empresa

Poden vostès posarse en contacte amb mi mitjançant el meu movil  (641 111 111) a partir de las 21:00h. Espero rebre aviat notícies seves sobre la meva candidatura i sobre les possibilitats de treballar en el seu banc mitjaçant una entrevista personal
Estic a la seva disposició, espero notícies seves.

Una cordial salutació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario