.status-msg-wrap {visibility:hidden;display:none;}

Buscar este blog

miércoles, 26 de marzo de 2014

22 Carta de reclamació de mercaderies o comanda incompleta.

Concepte:   Aquesta carta es redacta quan el client no ha complert les condicions de pagament pactades a la comanda .Aquest document té com a objectiu cobrar un deute , no perdre un client.

Exemple:
STYLES escriu a BERSKA, SA, per comunicar que no ha arribat les mercaderies, així doncs, demana que els enviïn el més aviat possible.


STYLES 
C/Major, 12
08420 Granollers
Tel.: 9385002030

BERSKA, SA
C/Girona, 18 
Granollers 08420
Telf.: 938402088

26 Març  del 2014
Assumpte: Carta de comanda incompleta

Senyors,

Avui mateix hem rebut la comanda núm.19 i hem observat que falta un paquet dels que havíem sol·licitat.
Probablement, la causa deu haver estat un error del vostre departament de magatzem, per la qual cosa us preguem que realitzeu les gestions pertinents per solucionar el problema.

Esperem notícies vostres.


Atentament,
STYLES

No hay comentarios:

Publicar un comentario